qr-kod

pomoc-za-instalaciju-aplikacije

sadrzaj-aplikacije

Ko radi u telefonskom savetovalištu?

individualno-savetovanje-pptViše medicinske sestre, strukovne medicinske sestre i specijalisti javnog zdravlje, dobro edukovane i iskusne, angažovane su prema utvrđenom rasporedu - jedna sestra ima jednu ili dve smene nedeljno. Ako bi radile više smena, posle tri meseca postale bi “automati” jer je posao na telefonu izuzetno težak, a nama su potrebni ljubazni profesionalci koji aktivno slušaju (ne kao mašine). Veština dobre telefonske komunikacije jeste kroz razgovor “gledati” očima roditelja, a dodatnu težinu čini situacija kada se radi o bolesnom detetu.

ko-radi-u-telefInače, sve dežurne sestre rade puno radno vreme u beogradskim domovima zdravlja (u patronaži, pedijatriji, ginekologiji). To povezivanje, kao i ujednačavanje stavova (u praksi i na telefonu) je važno da bi se roditeljima davali isti odgovori/saveti na ista pitanja/situacije, kako se ne bi unosile zabune, nejasnoće i sl.

Na raspolaganju su i eksperti iz nekoliko oblasti (pedijatrija, ginekologija, dečja neuropsihijatrija), a i ceo rukovodni tim koji koordinira, organizuje, edukuje, istražuje kvalitet rada, unapređuje rad i uvodi nove sadržaje.

Šta mi to radimo?

  1. Povezujemo 5 porodilišta u Beogradu sa 16 domova zdravlja (više o tome u „Povezivanje porodilišta sa domovima zdravlja”)
  2. Prijem poziva iz porodice – Telefonsko savetovalište (više o tome u „Prijem poziva iz porodice – Telefonsko savetovalište“)
  3. Povezivanje trudnica sa domovima zdravlja (više o tome u „Povezivanje trudnica sa domovima zdravlja“)
  4. Elektronsko savetovanje – elektronska pošta (detaljnije)
  5. Usmeravanje na decu sa povećanim potrebama (detaljnije)

Pogledajte Power Point prezentaciju INDIVIDUALNO SAVETOVANJE - HALOBEBA